ღ ღ "نمی خوامـــــــــــــــت " ღ ღ


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است

شب خوابیدی توی تختت و هی قل میخوری…



بعد گوشیتو برمیداری و مینویسی “خوابم نمیبره”



سرد میشی، بغض میشی،



خرد میشی وقتی که میبینی



هیچکسو نداری که اینو واسش بفرستی…

 تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت www.WeblogBartar.com تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت  

 

اون وقتی که گفتی: "نمیخوامـــــت"...آخه یکی بهتر از تورو پیدا کردم!

زدم 

بسلامتیه اون وقتایی که

به 100 تا بهتر از تو گفتم:

"نمی خوامـــــــــــــــت "

چـــــــــــــون

خودم بهتریــــــــــــن رو دارم.

 تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت www.WeblogBartar.com تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت  

 

ميــــــگن ســـــه مــــــوقع دعـــــــا بــــــــــرآورده ميـــــــــشــــــه:


يـکي وقتــــــــ غــــــــروب...



يـــــکي زيــــــــر بـــــارون..
.
يــــکـــيــــــــم وقتـــــــي دلـــــــي ميـــــشکـــنـــه...

مــــن وقتـــــــ غروبـــــ

زيــــــر بـــــــارون

بـا دل شـــــکــــســــــتــــــ ه

دعـــــــا کــــــــردم !

خــــــــــدايـــا...

هيــــــــــچ دلــــــــــي نشـــــــکــــــــنــــه.. .

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت www.WeblogBartar.com تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت  

سلام هــــــــوای بـارانی!


از آدما دلگـــیر نشو ...

تهمت زدن طبیعت آدم‌هاست ...


وقتی به هوای بارانی میگویند ...

خــــــراب ...!

 گروه اینترنتی ایران سان

 تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت www.WeblogBartar.com تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت  

به سلامتی اونایی که هم دل دارن هم معرفت


 
اما کسی رو ندارن!!

  تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت www.WeblogBartar.com تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت

آهایی اونایی که یکی دوستون داره 

 

هیچی

 

فقط خوش بـِــ  حالتون

  تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت www.WeblogBartar.com تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت

آرامـ تر سکوت کن...!

 

صدای بیـ تفاوتیتـ آزارم می دهد...!

 تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت www.WeblogBartar.com تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت  

اگر دلت گرفت سکوت کن !!


این روزها هیچ کس معنی 

 

دلتنگی را نمیفهمد!!!!!

  تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت www.WeblogBartar.com تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت

 

تمام خواسته ی من...

 

 

یــــک جمله کوتآه است

 

 

دلی که به تو سپرده ام...

 

 

به غــــــــم نسپار

  تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت www.WeblogBartar.com تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت

کاش ، کاش میدانستی چقدر برای لحظه های با تو بودن لحظه ها را سپری کردم و خواهم کرد ،

 آری من همان عاشق همیشگی هستم ،

همان که نمیداند چه کند و از غصه نبودن تو به کجا و کی پناه ببرد .

 

و مثل همیشه و تمام نوشته هام و تمام نفسهایم میگویم 

" دوســـــــــــتت دارم "

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ جمعه 5 مهر 1392برچسب:,ساعت 9:35 بعد از ظهربه قـــلــم ღ الیـــ♥ـ ـکا ღ | |